7 τρόφιμα που αυξάνουν τη γονιμότητα σε άνδρες και γυναίκες

0

Αυτά που τρώτε καθορίζουν κατά πολύ την υγεία, την πνευματική σας ευκινησία και τη γονιμότητα. Γνωρίζατε ότι τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε βιταμίνη C και μαγνήσιο ενισχύουν την τεστοστερόνη στους άνδρες και μειώνουν τις πιθανότητες αποβολής στις γυναίκες; Ναι, τα τρόφιμα μπορούν να ενισχύσουν τη γονιμότητά σας και να αναβαθμίσουν τη σεξουαλική σας ζωή, ειδικά εάν σχεδιάζετε μια εγκυμοσύνη. Αναρωτιέστε λοιπόν τι να φάτε για να ξεκινήσετε; Ακολουθεί ο κατάλογος:

Τρόφιμα που ενισχύουν τη γονιμότητα στους άνδρες
Εδώ είναι μερικά τρόφιμα που μπορούν να βελτιώσουν τη γονιμότητα στους άνδρες και να ενισχύσουν την υγεία των σπερματοζωαρίων:

Φρέσκα φρούτα
Τα φρούτα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά που βελτιώνουν την ποιότητα του σπέρματος και τον αριθμό. Είναι σοφό να καταναλώνετε τουλάχιστον δύο μερίδες φρέσκων φρούτων καθημερινά, αν σχεδιάζετε ένα μωρό. Υπάρχουν φρούτα όπως το γλυκό λεμόνι, τα πορτοκάλια και το μάνγκο που είναι πλούσια σε βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά. Μην ξεχνάτε τα ρόδια, που οι μελέτες δείχνουν ότι τα εκχυλίσματα ροδιού μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα του σπέρματος και να αυξήσουν την παραγωγή τεστοστερόνης. Επιπλέον, εάν βρίσκεστε σε θεραπεία εξωσωματικής γονιμοποίησης, προσπαθήστε να καταναλώνετε πολλά φρούτα καθημερινά. Αυτό συμβαίνει επειδή η κατανάλωση φρούτων μειώνει το οξειδωτικό στρες και τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην αλλαγή των παραμέτρων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μείωση του αριθμού των σπερματοζωαρίων, συμπληρώνοντας τη θεραπεία και αυξάνοντας τις πιθανότητες σύλληψης.

Σκόρδο
Το σκόρδο έχει πολλές θεραπευτικές ιδιότητες και μία από αυτές είναι η ανάκτηση των λειτουργιών των όρχεων και η βελτίωση της σεξουαλικής υγείας των ανδρών. Πιστεύεται επίσης ότι έχει αφροδισιακές ιδιότητες και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Ωστόσο, άλλες μελέτες δείχνουν ότι η υπερβολική κατανάλωση σκόρδου μπορεί να εμποδίσει τις λειτουργίες των όρχεων και να μειώσει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων. Έτσι περιορίστε τον εαυτό σας και να καταναλώνετε δύο έως τέσσερις σκελίδες την ημέρα για να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας υγεία, εκτός από την ενίσχυση των καρδιοαγγειακών σας λειτουργιών.

Ψάρι
Τα ψάρια περιέχουν απαραίτητα λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στη βελτίωση της κυκλοφορίας γύρω από το αναπαραγωγικό σύστημα και ενισχύουν την ποιότητα του σπέρματος. Μελέτες δείχνουν ότι ο αριθμός των σπερματοζωαρίων στους άνδρες που κατανάλωναν ψάρια αυξήθηκε σημαντικά σε σύγκριση με τους άνδρες που έτρωγαν κρέας. Στην πραγματικότητα, οι άνδρες σε ζευγάρια που αντιμετωπίζουν υπογονιμότητα ενθαρρύνονται να αυξήσουν την πρόσληψη ψαριών για να βελτιώσουν την ποιότητα του σπέρματος και τον αριθμό των σπερματοζωαρίων, για να αυξήσουν τις πιθανότητες σύλληψης.

Τρόφιμα που ενισχύουν τη γονιμότητα στις γυναίκες

Εδώ είναι λίγα τρόφιμα που συμβάλλουν στην ενίσχυση της γονιμότητας στις γυναίκες:

Πράσινα λαχανικά και γαλακτοκομικά προϊόντα:
Μελέτες δείχνουν ότι το κρέας, ιδιαίτερα το κοτόπουλο ή η γαλοπούλα, μπορεί να αποβεί επιζήμια για την ωορρηξιακή γονιμότητα στις γυναίκες μειώνοντας τις πιθανότητες εγκυμοσύνης. Στην πραγματικότητα, έχοντας μια μερίδα κρέατος αυξάνει τις πιθανότητες υπογονιμότητας κατά 32% σε μια γυναίκα. Ωστόσο, για να αυξήσετε την πρωτεϊνική σας πρόσληψη, στραφείτε σε λαχανικά που έχουν προστατευτική επίδραση στις ωοθήκες. Τρώτε περισσότερα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, για να βελτιώσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών και την ωορρηξία, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες σύλληψης.

Ξηροί καρποί
Μια ποικιλία καρπών με κέλυφος, συμπεριλαμβανομένων των αμυγδάλων και των καρυδιών που είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε βελτιώνει τη γυναικεία σεξουαλική υγεία ενώ προστατεύει τα έμβρυα από αποβολές.

Πατάτες
Βρέθηκε ότι οι ψητές πατάτες είναι πλούσιες σε βιταμίνη Β και Ε που ενισχύουν την κυτταρική διαίρεση και αυξάνουν την πιθανότητα παραγωγής υγιεινών ωαρίων. Η κατανάλωση πατατών επίσης εκκρίνει ένζυμα που βοηθούν στην εμφύτευση του γονιμοποιημένου ωαρίου και μειώνουν τις πιθανότητες πρόωρης αποβολής.

Αυγά
Τα αυγά είναι μια εξαιρετικά μικρή πηγή ενέργειας που ενισχύει τη γονιμότητα. Περιέχει βιταμίνη Β12 και φυλλικό οξύ που ελαχιστοποιεί τις γενετικές ανωμαλίες. Επιπλέον, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και καρτενοειδή που ενισχύουν τη γονιμότητα στις γυναίκες.