5 Φυσικές Μέθοδοι Σύσφιξης Κόλπου
Νέα

5 Φυσικές Μέθοδοι Σύσφιξης Κόλπου

Μπορεί ο κόλπος να χαλαρώσει;

Καθώς μεγαλώνετε, οι μύες και οι τένοντες στο πυελικό έδαφος εξασθενούν, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει χαλαρό κόλπο. Στην πραγματικότητα, ο τοκετός μπορεί να προκαλέσει την επέκταση των μυών και του κολπικού σωλήνα για να δημιουργήσει χώρο για το μωρό. Η γήρανση έχει επίσης πολύ να κάνει με το αίσθημα χαλάρωσης στον κόλπο. Αυτές οι 5 φυσικές προσεγγίσεις μπορούν να βοηθήσουν στη σύσφιξη του κόλπου:

Πυελικές κλίσεις

Μπορείτε να ασκήσετε τους κολπικούς και τους κοιλιακούς μυς γέρνοντας τη λεκάνη σας. Πρέπει να σταθείτε με τον πισινό και τους ώμους σας σε έναν τοίχο για να το εκτελέσετε. Μετά από αυτό, τραβήξτε το κοιλιακό σας κουμπί προς τη σπονδυλική στήλη. Πριν το αφήσετε, πρέπει να πιέσετε τον αφαλό σας για τουλάχιστον 4 δευτερόλεπτα.

Ασκήσεις Kegel

Η μήτρα, η ουροδόχος κύστη, το λεπτό έντερο και το ορθό υποστηρίζονται όλα από το πυελικό έδαφος και οι ασκήσεις kegel προορίζονται για την ενίσχυση αυτών των μυών. Η εύρεση των μυών του πυελικού εδάφους είναι το αρχικό βήμα για την εκτέλεση των ασκήσεων Kegel. Οι ασκήσεις Kegel συνεπάγονται σφίξιμο και απελευθέρωση αυτών των μυών για να ενδυναμωθούν και να βοηθήσουν στη σύσφιξη του κόλπου.

Γιόγκα

Οι ασάνες γιόγκα βοηθούν στη σύσπαση και την επέκταση των μυών του πυελικού εδάφους. Για να διατηρήσετε την υγεία του κόλπου σας, κάντε Titli Asana, Prasarita Padottanasana, Chakrasana και Supta Vajrasana. Οι θέσεις της γιόγκα που περιλαμβάνουν τη λεκάνη μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη σύσφιξη του κόλπου.

Βαθιά Καθίσματα

Τα squat είναι μια καταπληκτική τεχνική για να τονώσετε την περιοχή της λεκάνης σας και να σφίξετε τους κολπικούς μύες σας, ειδικά όταν συνδυάζονται με ασκήσεις kegel. Πρέπει πρώτα να σταθείς με τα πόδια σου τεντωμένα και τους γοφούς σου προς τα έξω, μετά πρέπει να χαμηλώσεις σαν να κάθεσαι σε ένα παγκάκι. Πολλές φορές επαναλάβετε αυτή τη μέθοδο. Τι άλλο? Ως αποτέλεσμα, μπορεί να έχετε πιο στρογγυλό πισινό. Οι καταλήψεις μπορούν επίσης να γίνουν ενώ κρατάτε βάρη (όπως αλτήρες).

Άσκηση ανύψωσης ποδιών

Τοποθετήστε τα πόδια σας στον τοίχο. Είναι μια εξαιρετική άσκηση για την ανάπτυξη των πυελικών μυών και τη σύσφιξη του κόλπου. Αυτή η άσκηση μπορεί να γίνει το πρωί πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι.

Πηγή : timesofindia.indiatimes.com