5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών

0

Το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) είναι μια κατάσταση που επηρεάζει τον έμμηνο κύκλο μιας γυναίκας, τη γονιμότητα, τις ορμόνες, την παραγωγή ινσουλίνης, το κυκλοφορικό σύστημα και την εμφάνιση. Το σύνδρομο συνδέεται κυρίως με προβλήματα γονιμότητας. Το σύνδρομο είναι κοινή αιτία της ωορρηξίας και της γυναικείας στειρότητας. Αναφέρεται επίσης ως πολυκυστικές ωοθήκες (PCO) ή πολυκυστική πάθηση (PCOD). Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες έχουν πολλές θεραπευτικές επιλογές που μπορούν να τις βοηθήσουν να μείνουν έγκυες και να γεννήσουν ένα υγιές μωρό. Επίσης, η φυσική εγκυμοσύνη είναι δυνατή. Είναι σημαντικό για όλες τις γυναίκες να ενισχύσουν τη γονιμότητά τους με σημαντικές διατροφικές αλλαγές και αλλαγές στον τρόπο ζωής τους. Οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες έχουν συχνά υπερβολική ποσότητα αρσενικών ορμονών.

Συμπτώματα: Η ασθένεια των πολυκυστικών ωοθηκών είναι μια κοινή ορμονική ανισορροπία που έχει πολλά συμπτώματα όπως προβλήματα γονιμότητας, άγχος, παχυσαρκία, γενετική, υπερβολικές αρσενικές ορμόνες, ακανόνιστο έμμηνο κύκλο, αύξηση βάρους, υψηλά επίπεδα ινσουλίνης, υπερβολική τριχοφυΐα σώματος και προσώπου, ακμή, κατάθλιψη.

Αιτίες: Λόγω του PCOS τα ωάριά σας μπορεί να μην αναπτύσσονται σωστά και μπορεί να μην ωριμάζουν πλήρως. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υπογονιμότητα και άλλες διαταραχές της ωορρηξίας. Μια γυναίκα που αντιμετωπίζει ήδη περιττά κιλά σε συνδυασμό με στειρότητα μπορεί να έχει PCOS. Τα υψηλότερα επίπεδα ινσουλίνης μπορεί να είναι ο πρωταρχικός λόγος του συνδρόμου PCOS.

Οι γυναίκες με PCOS μπορούν να συλλάβουν: Ευτυχώς, ακόμα κι αν έχετε σύνδρομο PCOS, μπορείτε να αποκτήσετε παιδιά. Η μείωση του σωματικού βάρους και η τακτική άσκηση είναι πολύ σημαντικές. Αυτό θα αλλάξει τον μεταβολισμό σας, πράγμα που θα βοηθήσει στην καλύτερη μετατροπή της ζάχαρης σε ενέργεια και έτσι θα αυξήσει τις πιθανότητές σας να μείνετε έγκυος. Η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνη που κάνει το άτομο να ανακουφίζεται από το στρες.

Απώλεια βάρους: Η απώλεια βάρους θα ενισχύσει την αυθόρμητη ωορρηξία και θα βοηθήσει επίσης στη βελτίωση της λειτουργίας του έμμηνου κύκλου μαζί με την ομαλοποίηση των επιπέδων ινσουλίνης και γλυκόζης στο σώμα. Η άσκηση μπορεί να είναι χρήσιμη καθώς θα σας επιτρέψει να ρίξετε λίγα κιλά.

Διατροφή: Η υγιεινή διατροφή, κατά τρόπο που να σας κρατά σταθερό το επίπεδο γλυκόζης, θα διαδραματίσει ζωτικό ρόλο στη βελτίωση των συμπτωμάτων του PCOS και στη ρύθμιση του εμμηνορροϊκού σας κύκλου. Μια δίαιτα που δίνει έμφαση σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καρύδια, φασόλια, σιτάρι, υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (GI) συστήνεται ιδιαίτερα. Τα τρόφιμα που έχουν χαμηλό GI χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να διασπαστούν και να χωνευθούν, διατηρώντας τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σταθερά.

Comments are closed.