Η έλλειψη ύπνου μπορεί να επηρεάσει την γονιμότητα

0

Άντρες και γυναίκες χρειαζόμαστε 7 με 9 ώρες ύπνου κάθε μέρα για να ξεκουραζόμαστε, και πολλές έρευνες δείχνουν ότι πολλές γυναίκες κοιμούνται λιγότερο hankering έξι ώρες. Αυτή η μείωση στις ώρες ύπνου μπορεί να προκαλέσει εμμέσως προβλήματα στην γονιμότητα.

Αυτό συμβαίνει γιατί τα σώματά μας χρειάζονται τον αναγκαίο χρόνο ξεκούρασης για να ανταπεξέλθουμε την επόμενη μέρα αλλά και για να λειτουργεί με ακρίβεια το ελβετικό ρολόι του οργανισμού μας και ειδικά οι ορμονικοί κύκλοι.

Προλακτίνη και Λεπτινη

Η βασική λειτουργία της Προλακτίνης είναι η παραγωγή του γάλακτος μετά την γέννα, αλλά τα μη φυσιολογικά επίπεδα μπορεί να προκαλέσουν διάφορα προβλήματα. Η Προλακτίνη παράγεται όταν ξεκουραζόμαστε και χωρίς έναν τυπικό κύκλο ύπνου τα επίπεδά της μειώνονται. Μειωμένα επίπεδα Προλακτίνης μπορεί να κάνουν το όλο σύστημα να μη μπορέσει να υποστηρίξει την εγκυμοσύνη, ενώ υψηλά επίπεδα Προλακτίνης μπορεί να σημαίνουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την ωορρηξία.

Η Λεπτίνη είναι μια ορμόνη η οποία ελέγχει την πείνα μας και τον κορεσμό μας, αλλά παράλληλα και αυτή παίζει ρόλο στην αναπαραγωγική διαδικασία. Όπως η Προλακτίνη και αυτή ανανεώνεται όταν ξεκουραζόμαστε. Η απουσία ύπνου μπορεί να προκαλέσει βουλιμικές κρίσεις και αύξηση του βάρους αλλά και διαταραχές στη περίοδο με συνέπεια οι πιθανότητες εγκυμοσύνης να μειώνονται ταυτόχρονα με την συσσώρευση της ορμόνης στον οργανισμό. Από την άλλη η μειωμένη Λεπτίνη μπορεί να επιφέρει μη σταθερό κύκλο ή και να τον σταματήσει.