Είναι οι φακές, το σκόρδο και το μέλι τα καλύτερα τρόφιμα γονιμότητας;

0

Τρώτε σωστά! Μπορεί να έχει αντίκτυπο σε σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής σας, και η γονιμότητά σας δεν αποτελεί εξαίρεση. Η εγκυμοσύνη μπορεί να είναι δύσκολη ακόμα και για τους πιο υγιείς άνδρες και γυναίκες και αλλάζοντας τη διατροφή σας, για να σιγουρευτείτε ότι τρώτε τα πιο θρεπτικά τρόφιμα που είναι γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα, μπορεί να προχωρήσει πολύ προς τη βελτίωση των πιθανών συλλήψεων. Υπάρχει μια ποικιλία τροφίμων που μπορείτε να φάτε για να ενισχύσετε τη γονιμότητά σας.

Φακές
Οι φακές είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που μπορείτε να φάτε για να σας βοηθήσει να αυξήσετε τη γονιμότητά σας. Ένα φλιτζάνι φακές σας παρέχει 357 mcg φολικού οξέος, σχεδόν το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης αυτής της σημαντικής θρεπτικής ουσίας. Το φολικό οξύ μπορεί να διαδραματίσει ζωτικό ρόλο στη βελτίωση της υγείας του αναπαραγωγικού κύκλου μιας γυναίκας και μπορεί επίσης να αυξήσει την ποιότητα της παραγωγής σπέρματος. Τα ερευνητικά ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η λήψη καθημερινά συμπληρώματος βιταμινών που περιέχει φολικό οξύ μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης προβλημάτων ωορρηξίας. Με λιγότερα προβλήματα που επηρεάζουν την παραγωγή ωαρίων, αυτό μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες σύλληψης. Τα ερευνητικά στοιχεία σημειώνουν ότι οι άνδρες που λαμβάνουν μεταξύ 722 και 1,150mcg φολικού οξέος μπορούν να επηρεάσουν επίσης την ποιότητα του σπέρματος, αυξάνοντας το φυσιολογικό σπέρμα και μειώνοντας τα ανώμαλα σπερματοζωάρια, τα οποία μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες εγκυμοσύνης.

Σκόρδο
Μην σας ενοχλεί η μυρωδιά της αναπνοής από το σκόρδο! Η κατανάλωση σκόρδου μπορεί να βοηθήσει τους άνδρες να βελτιώσουν τη γονιμότητα. Το σκόρδο είναι πλούσιο σε σελήνιο, ένα ζωτικό συστατικό ζωτικής σημασίας για την ανδρική γονιμότητα. Μελέτες σε ζώα δείχνουν ότι το σελήνιο παίζει ρόλο στη γονιμότητα και βοηθά όλα τα θηλαστικά στη διαδικασία δημιουργίας σπερματοζωαρίων, παρόλο που απαιτούνται περισσότερες μελέτες για τον προσδιορισμό της πραγματικής επίδρασης του σεληνίου στη γονιμότητα. Η κατανάλωση σκόρδου μπορεί επίσης να προσφέρει οφέλη για τη γονιμότητα των γυναικών, επισημαίνοντας ότι μπορεί να αποτρέψει προβλήματα χρωμοσωμάτων που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόωρη αποβολή.

Μέλι
Μην παραβλέπετε το μέλι όταν πρόκειται για τη γονιμότητα. Για μεγάλο χρονικό διάστημα θεωρείται βοήθεια για τη σύλληψη, υπάρχουν ορισμένα επιστημονικά στοιχεία που μπορεί να υποδηλώνουν ότι μπορεί να βοηθήσει τόσο εσάς όσο και το σύντροφό σας να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε μωρό. Μια μελέτη σε ζώα σημειώνει ότι η λήψη της γύρης των μελισσών, της πρώτης ύλης για το μέλι, αύξησε σημαντικά την ποιότητα του σπέρματος και το ποσοστό γονιμότητας. Επίσης έχει αναφερθεί ότι αν τα ζευγάρια που έχουν πρόβλημα να συλλάβουν, εφαρμόσουν τοπικά μέλι και βασιλικό πολτό στην περιοχή του κόλπου, γύρω από το χρόνο της σεξουαλικής επαφής, μπορεί να βελτιώσει αποτελεσματικά τη γονιμότητα. Η κατανάλωση του μελιού μπορεί να βοηθήσει στην τόνωση των ωοθηκών και περιέχει μεταλλικά στοιχεία και αμινοξέα που μπορούν να τροφοδοτήσουν το αναπαραγωγικό σας σύστημα καθώς και αυτό του συντρόφου σας.