Γιατί οι γυναίκες αναπτύσσουν πόνο στην πλάτη και στην πυελική περιοχή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

0

Οι γυναίκες πρόκειται να αντιμετωπίσουν πολλούς και διάφορους πόνους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, τόσο λόγω της αυξανόμενης κοιλιάς όσο και από την ταλαιπωρία. Ωστόσο, ο πιο ενοχλητικός όλων των πόνων είναι αυτός της πλάτης και ο πυελικός πόνος. Είναι πολύ λίγα που μπορείτε να κάνετε για να ξεφύγετε από αυτούς τους πόνους. Αλλά η σωστή φροντίδα και διαχείριση μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου και να σας δώσει κάποια ανάπαυλα. Αν αναρωτιέστε γιατί αυτοί οι πόνοι προκύπτουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, εδώ είναι μερικοί λόγοι:

Αλλαγή της μυοσκελετικής δομής: Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, το κέντρο βάρους αλλάζει καθώς η κοιλιά αρχίζει να αναπτύσσεται. Αυτό κάνει μια γυναίκα να σκύβει προς τα εμπρός και η περιοχή της πυέλου επεκτείνεται για να προσαρμοστεί στο νεοσχηματισμένο σκελετικό σχήμα για να παρέχει ισορροπία. Αυτό προκαλεί πίεση στο κάτω μέρος της πλάτης και στις αρθρώσεις των ισχίων. Εάν μια γυναίκα είχε μια αδύναμη πλάτη και παραπονούνταν για πόνους στην πλάτη πριν από την εγκυμοσύνη, τότε η διογκωμένη μήτρα κάνει τα πράγματα χειρότερα. Το κάτω κοιλιακό άλγος έχει επίσης αποδοθεί στην έκταση των στρογγυλών συνδέσμων κατά τη διάρκεια των μεταγενέστερων σταδίων της εγκυμοσύνης. Δεδομένου ότι το σώμα προσπαθεί να ισορροπήσει καθώς η μήτρα διογκώνεται, η έλλειψη κατάλληλης στήριξης πλάτης οδηγεί σε πόνο στην χαμηλότερη πλάτη και μερικές φορές αντανακλά στην περιοχή της πυέλου καθώς τα οστά του ισχίου εκτείνονται στο μέγιστο για να στηρίξουν την διογκωμένη κοιλιά.

Ορμονικές αλλαγές: Η ορμόνη ρελαξίνη που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης προκαλεί χαλάρωση των συνδέσμων και των αρθρώσεων. Αυτός είναι ο τρόπος του ίδιου του σώματος για την προετοιμασία μιας γυναίκας για να αντιμετωπίσει τον τοκετό. Ωστόσο, αυτή η χαλάρωση των συνδέσμων και των αρθρώσεων μπορεί επίσης να προκαλέσει πόνο, ειδικά εάν η μέλλουσα μητέρα στερείται της πρόσληψης ασβεστίου της.

Ακατάλληλη στάση: Ένα πράγμα που ξεχνούν οι περισσότερες μητέρες είναι ότι καθώς η μήτρα διογκώνεται είναι απαραίτητο να διορθωθεί η στάση τους για να μειωθεί η συχνότητα του πόνου. Κρατώντας την πλάτη ίσια και τους ώμους παράλληλα με το έδαφος θα βοηθήσει κάποια να αποφύγει την πίεση στην πλάτη και να ανακουφίσει τους πόνους της πλάτης και του ισχίου. Οι περισσότερες μητέρες καταλήγουν να σταματούν τους ραχιαίους τους, γεγονός που απλά προσθέτει στο πρόβλημα.

Η έλλειψη ανάπαυσης: Οι περισσότερες γυναίκες προσπαθούν να κολλήσουν στην ρουτίνα πριν από την εγκυμοσύνη τους και να αρνηθούν την κατάλληλη ανάπαυση. Αυτό καθιστά δύσκολο για το σώμα να αντιμετωπίσει τους πόνους. Το να ξεκουραστείτε και να δώσετε στην πλάτη τη σωστή υποστήριξη μπορεί να προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στην ανακούφιση τέτοιων πόνων.