Πέντε τροφές που πρέπει να αποφεύγετε στην εγκυμοσύνη

0

Ανά καιρούς αναφερόμαστε σε διάφορες τροφές που θα πρέπει να αποφεύγετε στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι γνωστό ότι στη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν πρέπει να καταναλώνετε αλκοόλ και να μην το παρακάνετε με τον καφέ και τα ωμά ψάρια, αλλά υπάρχουν κι άλλες τροφές που δεν θα περιμένατε ότι πρέπει να αποφεύγετε. Ας δούμε μερικές από αυτές που οι ειδικοί και οι έρευνες συνιστούν ότι πρέπει να αποφεύγετε στη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Γλυκόριζα

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που αναφέραμε νωρίτερα μέσα στο μήνα, τα παιδιά των οποίων οι μητέρες κατανάλωναν γλυκόριζα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είχαν χαμηλότερο ΙQ κατά 7 περίπου μονάδες απ’όσων οι μητέρες δεν κατανάλωναν μεγάλη ποσότητα. Μία λιχουδιά στο τόσο δεν θέτει πάντως το παιδί στο κίνδυνο, οπότε με μέτρο.

Φύτρες

Στη χώρα μας δεν καταναλώνουμε πολλές φύτρες, οπότε αυτό έτσι και αλλιώς το αποφεύγετε. Ωστόσο και τα ραπανάκια είναι ένα από τα λαχανικά που θα πρέπει να αποφεύγετε καθώς μπορεί να μεταφέρει βακτήρια σαλμονέλας και E. Coli.

Πεπόνι

Αυτό μπορεί να είναι και το πιο απρόσμενο τρόφιμο στη λίστα, καθώς γενικά τα φρούτα κάνουν καλό. Ωστόσο, τα πεπόνια μπορούν να μεταφέρουν το μικρόβιο της λιστερίας.  Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο mBio, η λιστερίωση μπορεί να προκαλέσει αποβολές στο α΄τρίμηνο της εγκυμοσύνης.

Φρέσκος χυμός

Η κατανάλωση φρέσκου χυμού θα πρέπει να αποφεύγεται στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ωστόσο, ο λόγος εδώ έχει να κάνει πιο πολύ με το ίδιο τον αποχυμωτή παρά με τα φρούτα. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να καταναλώνετε φρέσκους χυμούς στο σπίτι σας, αλλά επειδή δεν γνωρίζετε τις συνθήκες καθαρισμού και συντήρησης των αποχυμωτών στα εστιατόρια, καφετέριες κλπ, καλό θα ήταν να αποφεύγετε την κατανάλωση έξω.

Αναψυκτικά

Η κατανάλωση αναψυκτικών είναι χειρότερη από την κατανάλωση καφέ σύμφωνα με τη Dr. Nicole Avena. Η ίδια θεωρεί ότι αν για κάποιο λόγο επιθυμείτε να καταναλώσετε ζάχαρη, προτιμήστε να φάτε αποξηραμένα φρούτα ή ακόμη κι ένα γλειφιτζούρι.

Comments are closed.